Wednesday 20 November 2013

masalah.

masalah yang selalu datang tanpa di udang. kerap hadir dalam kehidupan kite. kenape masalah selalu timbul? smpai bilew kite perlu hadapi masalah ini. aku dah penat dengan sume masalah yang aku kene tangung. sampai aku dah jadi lemah, malas nak fikir. tak larat nak buat pape. hanye berserah kepada yang esa. berdoa dan bertawakal. tuh yang aku buat. aku harus kuat hadapi seuma ini. bukan lah suatu yang mudah berdepan dengan semua mas...alah, aku suke ataw tak. aku kene hadapi nye. aku bukan insan yang lemah nak lari dari masalah. cume kdang² buntuh tak tahu nak buat ape. rase macam nak ambil jalan yang singkat. tapi aku masih waras. masih boleh berfikir secara matang. masalah yang kite hadapi. lame² akan selesai juge. biar lah camnie. pasti akan ade kecerahan di hujung nye. umpama selepas hujan pasti akan ada pelangi. begitu lah kehidupan kite, selepas bersusah payah. penat lelah kite. kekecewaan kite. pasti akan ada yang kebahagian di akhir nya :) hanya perlu bersaba jek. A'fiz boleh buat =)

No comments:

Post a Comment