Monday 18 November 2013

I miss you :'(

* Awak tahu tak saya sangat perlukan awak, tapi kenape awak tak ade kat sisi saya?

* Awak tahu tak saya selalu menagis sebab awak, tapi kenape awak tak ade untuk lapkan air mata saya?

* Awak tahu tak saya cemburu melihat awak gembira dekat sana, tapi kenape saya tak rasa gembira macam awak ?

* Awak tahu tak saya sangat rindu dengan kasih sayang awak, tapi kenape awak tak datang jumpe saya untuk beri semue itu?

* Awak tahu tak saya perlukan seseorang untuk buat saya bahagia, tapi kenape awak tak pernah muncul di depan saya ?

* Awak tahu tak merindukan awak tuh buat saya semakin menderita, tapi kenapa awak macam tak pernah rindukan saya?

* Awak tahu tak saya selalu berharap yang awak ade dengan saya, tapi kenapa awak hanye muncul dalam khalayan saya sahaja ?

* Awak tahu tak yang saya sayang awak sangat. tapi betul ke awak pun sayang kan saya?

* Awak tahu tak saya teringin bersama awak seperti dahulu, tapi kenape saya rase itu sesuatu yang mustahil?

* Awak tahu tak, saya teringin sangat nak ade awak dekat sini supaya saya boleh keluar dengan awak macam couple² yang laen. tapi kenape awak semakin jauh dengan saya ?

* Awak saya terfikir sekarang nie. betul ke awak jodoh saya?

* Awak betul ke penantian saya ini tak akan sia²?

* Awak boleh bagitahu saya tak siape yang boleh jawab semue pertanyaan saya, boleh tak ?

* Awak tahu tak saya tak pernah rase di tinggalkan oleh awak, kerana saya tahu yang awak bukan mempermainkan hati saya, betul kan ape yang saya cakap ini ?

* SAYA SANGAT MERINDUI AWAK, UNTUK SETIAP NAFAS SAYA.

No comments:

Post a Comment