Thursday 17 January 2013

kenape?

Semakin hari aku semakin tahu keburukan kau. kenape kau sangup buat aku sedih dengan perbuatan kau. pernah ke kau terfikir bahawa aku juge mempunyai hati. hati yang patut kau jage, tak kesa lah walaupun sedikit tapi kau tak penah cube menghargai apa yang selame ini aku buat untuk kau. kau cakap "6 bulan aku dengan kau bukan 3 hari". kau sedar sume tuh. tapi kau tetap melukekan hati aku. kenape? kenape? kenape m............esti kau orang yang aku sayang. aku tahu aku selalu aku cakap aku menyesal kenal dengan kau. aku menyesal sayang kau. aku menyesal bagi hati aku hanye untuk kau ! tapi hakikat nye aku xpenah menyesal. aku dapat rasekan kau la kebahagiaan aku. w'laupun aku tahu banyak perbuatan kau yang menyakiti hati aku. tapi salah ke aku kalau harap kau tetap kat sisi aku. aku tahu semue orang akan membantah. tapi susah nak hilangkan sayang aku dekat kau. susah untuk aku lupekan kau. sangat susah. aku selalu menagis mengenang kan nasib aku. ape yang dah kau buat untuk aku. ape yang kau buat dekat lelaki laen. sangat berbeze. tapi kenape? kenape aku tak penah cukup untuk kau. kenape aku bukan yang pertama dekat hati kau ! seksenye kenyataan tuh. sangat menyiksa kan hati aku. cam mane aku nak tanggung sowang² aku perlu kan kau utk ubat hati aku ini. aku sgt perlukan kau. tapi tolong lah janji dengan aku jangan sakiti aku lagi. tapi aku tak boleh percaye dengan semue itu ! aku tahu kau takkan penah berubah. berubah untuk aku. sangat lah susah, takpe aku faham. tolong lah kau faham keadaan aku. tolong lah pergi dari hidup aku. tolong jangan merayu untuk bersama aku lagi. kerna aku tak sangup di lukai lagi. aku sangat tak sangup sayang. tolong lah faham aku sayang. dengan keadaan aku yang sangat menyiksa kan. aku perlukan mase untuk ubat hati aku sendri, mase yg diambil bukan hanye sehari due. berikan aku mase lupekan kan kau. mungkin aku tunjuk kat org laen yg aku kuat depan orang ramai. tapi sebenarnye aku takkuat, sangat takkuat. aku pakse diri aku ketawa, pakse diri aku senyum, buat macam takde pape yang berlaku. supaye dieorg nampak aku happy. diaorang tak perlu tahu kesedihan aku, sebab aku yang tanggung. sebab aku yang rase semue tuh. aku tahu kau lagi happy takde aku, aku taknak kau nak dekat aku hanye sebab kau rase serbe salah dekat diri aku. takpe aku faham. tapi takperlu berpure² lame² aku akan terime juge. aku berikan kau kebebasan, supaye kau bebas. bebas dari diri aku, bebas untuk mencari kebahagiaan kau. Semoge Bahagia :)

No comments:

Post a Comment