Saturday 20 October 2012

Terima Kasih :)

TERIMA KASIH kerana pernah hadir dalam hidup saya.

TERIMA KASIH kerana awak pernah mewarnai kehidupan saya.

TERIMA KASIH kerana awak selalu buat saya gembira & menagis.

TERIMA KASIH kerana awak, saya tahu betape sakitnye percintaan itu.

TERIMA KASIH kerana pandai mengambil hati org tue saya.

TERIMA KASIH kerana awak pernah menyayangi saya.

TERIMA KASIH kerana awak terime saya seadanya.

TERIMA KASIH kerana selalu melayan perangai saya.

TERIMA KASIH kerana selalu memberi saya harapan yang tak pasti.

TERIMA KASIH kerana awak selalu menerime kesalahan saya.

TERIMA KASIH kerana awak buat saya jatuh cinta & menyayangi awak.

*saya tahu saya tak kuat untuk membuang awak dalam hidup saya, tapi saya tahu saya mampu melakukannya walaupun perkare itu sangat sasah, saya hanye mahukan kegembiraan seperti orang laen, saya cume mahu diri saya di layan seperti seorang kekasih, saya sangat perlu kan awak dalam kehidupan saya, tapi saya tak rase awak mempunyai pemikiran yang sama seperti saya. saya redha dengan kehendak awak, biar lah saya pergi. saya hanya mahu melihat awak gembire, dan saya juga berharap saya akan menemui kegembiraan saya di luar sana :)

No comments:

Post a Comment