Friday 22 November 2013

Hari ini..

Saye sangat sedih. sedih mengenangkan kisah antara kita, hari ini saya menagis kerane awak. saya hanye menagis dan terus menagis. hari ini seharian saya hanye ingat tentang awak. kenape awak jauh, kenape awak pergi. kenape awak tak memilih saya sebagai pemenang di hati awak? kenape awak?

saya tak boleh menjauhi diri dari awak ! saye tak boleh lupekan awak. saya tak boleh lupekan ape yang awak...... dah buat kat saya. saya tak nak kite berpisah, walaupun banyak kali awak menyakiti saya. andai awak tahu dalam hati saya cume ade awak sorang. dan hanye awak yang layak memiliki hati saya sepenuh nye, kenape awak harus pergi. walaupun saya yang mintak awak untuk pergi. tapi awak boleh datang balik kan. awak boleh buat U turn kan. awak boleh betulkan semue kesilapan awak kan. tapi kenape awak tak buat? kenape awak tak sanggup buat semue itu untuk saya kenape awak?

awak tahu, saya sanggup buat ape saje untuk awak. malah kalau awak nak saya korbankan nyawa saya untuk awak. saya sanggup buat awak. tapi sanggup ke awak buat semue itu untuk saya. sanggup ke awak? kenape hati awak tak same macam hati saya? kenape awak perlu mencari orang lain? orang lain yang boleh hilang kan rase cinta awak pada saya. kenape awak perlu wujudkan orang ketiga? kenapa awak?

awak selalu diam biler awak melakukan kesalahan terhadap saya. awak tak melawan biler saya marah awak, awak tak jawab biler saya tanye awak soalan yang saya nak tahu jawapannye, kenape awak perlu pergi untuk meninggal kan saya? kenape awak perlu curang terhadap saya? saya memang tak pernah cukup untuk awak kan.

tak cukup ke air mata yang mengalir ini? tak cukup lagi ke awak menyakiti saya? adekah awak ingin saya mati baru awak berpuas hati dan tidak menyakiti saya lagi. adekah itu yang awak nak dari saya? awak nak hapus kan saya dari dunie ini supaye awak dah tak boleh menyakiti hati saya lagi.

awak sedar tak awak, sebab perbuatan awak saya hampir jatuh dan tak mampu untuk bangun lagi. awak sedar tak bahawa saya sangat memerlukan awak. awak sedar tak bahawa saya sangat mencintai awak. awak pernah tahu tak perasaan saya terhadap awak? awak pernah tak menginginkan saya menjadi suami awak? tapi saya berharap sangat yang awak akan menjadi isteri saya. itulah impian saya.

kenape awak sanggup menghancurkan impian saya? kenape awak? kalau lah awak boleh jawab semue ini saya dah cukup berpuas hati. terime kasih awak sebab pernah datang dan pergi dari hidup saya. terime kasih awak sebab awak pernah bagi saya rase bahagia dan kecewe. terima kasih awak saya sangat bersyukur dapat mengenali awak selame ini. sampai ke saat ini. terime kasih awak.

No comments:

Post a Comment