Sunday 23 October 2011

Kembali terjalin =)

susah untuk aku ungkapkan. tak tahu ape yang aku buat nie betol ataw pun salah.
aku telah buat keputusan untuk kembali bersama die. aku perlukan die. dan aku harap die betol² akan berubah. aku harap die takkan maenkan perasaan aku lagi walaupun ramai orang yang tak setuju dengan keputusan aku nie.

aku tak tahu aku ekot kate hati ataw ekot nafsu. aku tak nak die dimiliki orang laen. aku tak sanggup tengok die dengan boy la......en. tapi sanggup ke aku tengok diri aku teros di permaenkan? adekah aku bodo ataw selalu di perbodoh² kan? setiap kali die dtg die ckp akn berubah.

dan aku harap die betol² akan berubah.
aku harap sangat bende tuh berlaku. aku sanggup ambek risiko hanye untuk kembali bersama die. aku akan cube jadi yg terbaek untuk die. untuk diri aku. sebab die yang selalu buat aku bahgie. terlalu biase aku bersama die. bile die takde bagai kan tiade erti untuk aku hidup.

wahhhh ayat menyusuk kalbu. tak pela ape yang aku harap sekarang nie. die akan berubah. aku cube terime die seadanyeee :) Love u huny.
hanye sayang jek dekat hati orang tiade yang laen. sayang orang setia pada sayang. takkan ade gurlw laen. mungkin banyak n mesre orang tangkap gambar dengan gurlw laen .

tapi tuh sume kawan jek sayang. tak penah ade niat lebih pun. kalu lebih pun dengan sayang jek. ngeeee. gatal nie. ha ha ha. orang harapkan hubugan kite sampai ke jinjang pelamin. itu yang orang harapkan selame nye. harap bende tuh betol² berlaku. marilah kite same² mendoakan kebahagiaan kite. =)

No comments:

Post a Comment