Saturday 22 October 2011

Dugaan.

Merasa kan diri seperti di permainkan oleh seorang insan yang aku amat menyayainya. kenape? semua itu dugaan. aku tak kesa, aku kene hadapi jugak. melarikan diri dari masalah itu bukan aku. tapi kenape? dan mengapa? selalu terfikir ape salah aku? kenape aku yang di pilih sebagai mangsa? kenape aku? aku dah tak sanggup nak hadapi semua ini. biar lah semuanye berakhir di sini. aku redha dan terime semue dugaan in...i. kerane itu yang mampu aku lakukan hanye itu,

mengalah bukan bererti aku kalah. aku takmau bertanding untuk mendapat kan kemenangan. aku rele mengalah, dari orang menyatakan aku seseorang yang buduh. dan bertanding dalam pertandingan yang tak penah wujud. pertandingan yang hanye aku dan die sahaja yang nampak. aku lemah dan tak bermaya untuk melakukan semue itu. aku mengalah aku kibarkan bendera puteh. supaye aku sanggup melihat kebahagiaan orang lain. mungkin aku tak dapat kebahagiaan yang aku carik, tak ape aku akan jumpe jugak satu hari nanti. doakan aku :)

No comments:

Post a Comment